110712





Hade min lillasyster här över natten. Lagade mat, tittade på film och bara fanns till. Hon är det bästa stöd jag har just nu. Känns som att alla andra bara gör mig besviken på ett eller annat sätt. Vi började morgonen idag bra, låg och vägrade gå upp i säkert en halvtimma innan vi masade oss till köket och kokade ägg och rostade mackor. Sen lämnade hon mig för att åka till göteborg med sina vänner. Fan, jag saknar den tiden när man gjorde spontana saker och tyckte att göteborg var den coolaste staden man någonsin sett. Nu är det mer, been there done that, och det mest spontana jag gjort på länge var att lyckas övertala läkaren via telefon att ge mig en akuttid i eftermiddag. Så nu jävlar i helvete ska jag överdriva mina plågor lite extra i hopp om att äntligen äntligen kanske kan få bli tagen på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0