110714

Dagen igår var den bästa på väldigt väldigt länge. Fick handlat det jag skulle på stan och bilresan till Säve med Björn och Kat gick förvånansvärt bra. Inte för att dom är riktiga pain in the ass att ha att göra med eller så, utan snarare för mitt konstanta illamående och hur hispig jag är när jag kör bil i Göteborg... Hamnade i bilkö på vägen hem på grund av en massa trafikomläggningar men det var ganska avkopplande på något sätt, att kunna sitta och vrålsjunga med till Rihanna utan att behöva oroa sig för att köra av vägen. Hämtade upp Angelica i Kungsbacka och avnjöt en fyra timmar lång lunch i solskenet på Pasta Bella (som hade riktigt god lax och mysig uteservering), hann även med lite impulsshopping i form av rea-fynd för bensinpengarna jag fick. Fy Nathalie, fy. Väl hemma safe and sound kom Peaches över för lite mozarellapizza med ruccola och två filmer. Lätt den skönaste lediga dagen jag haft i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0