110721

Herregud. Lägenheten ser ut som sju svåra år, och hur jag känner mig ska vi inte ens gå in på. Hur jag lyckades stressa fram detta kaos som jag möttes av när jag vaknade idag är för mig ett mysterium, sönderriven t-shirt (jag blev sugen på magtröja igår) och kläder utspridda precis överallt. Antar att det blir en lugn kväll hemma tillsammans med dammsugaren ikväll.

Nu står jag med ömmande fötter, efter allt dansande i alldeles för höga skor, och steker fiskpinnar med wokgrönsaker. Vi hade inget bröd, ingen youghurt, ingenting normalt och jag är fruktansvärt hungrig. Men det gör ingenting att det ser ut som det gör, att jag måste äta äckelpinnar till frukost och att hela kroppen skakar för gårdagen var helt klart värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0