110728

Mitt annars så välorganiserade liv (jag gör listor, massor av listor) är just nu ett mindre kaos. Och ett mindre kaos i min värld är ungefär detsamma som jordens undergång. Allting är rörigt, mitt huvud, lägeheten, jobbet. Inte en jävla lista så långt ögat kan nå och jag vet inte riktigt hur jag ska börja min räddningsinsats. Och som om inte det vore nog råkade jag stoppa fingret i brödrosten. Det gjorde ont.


Lista:

1. Ta ut fingret ur brödrosten
2. Sortera hela veckans post
3. Dammsug upp alla kattungar från golvet
4. Tvätta
5. Diska
6. Diska även det som jag egentligen inte orkar diska
7. Släng alla jävla skvallertidningar
8. Duscha
9. Våga säga NEJ
10. Släng kläder
11. Sitt ner i fem minuter och andas
12. Gör listor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0