110603

Spenderade gårdagen med en timma på gymmet (kors i taket!), jag blev så jävla trött så jag var spyfärdig, sen tog jag en promenad hem för att träffa min syster, köpa thaimat och bara ligga i en hög i soffan i onepiece och titta på glee. Hon är så jävla bra den ungen, med henne kan jag vara min menatala ålder utan att skämmas.

Borde ha fortsatt packa lådor och rensa men tog en välförtjänt paus idag och spenderade några timmar på min kolonilott. Klippte gräs och rensade ogräs, rena terapiarbetet. Plastpappa Peter hämtade dit pizza och så satt vi tillsammans med mamma och frossade fett och lapade sol. Kontentan av det blev väl upp ett kilo och en knallröd rygg. Jag skulle egentligen gått ner till Kärleksparken på afterbeach men valde att avboka och ringa hit Peaches, bara vara och snacka skit. Blir eventuellt picknick i nyktert tillstånd för att kunna köra och hämta hem C senare ikväll. Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0