110606

Vill bara säga Grattis till Sverige, och alla andra födelsedagsbarn jag känner...
Efter att jag och Peaches hade picknick i fredags med ribs, tzatziki, pastasallad, räkor m.m. nere vid fästningshörnan i solen blev jag svinförkyld. Därav att jag gått under jorden ett tag. Borde stanna där lite till egentligen men har ett seminarium imorgon och måste göra jävla opponeringar och annat som är kul att göra när man inte orkar tänka längre än näsan räcker. Smart som jag är hamnade jag på grillning i särö tillsammans med hela min sambos gäng. Det var sjukt mysigt, men inte det bästa att sitta ute i kortkort klänning med feber och hosta. Det har jag fått sota för i natt och nu ber jag fan till alla gudar i världen att de ska ha some mercy on my soul och låta kunna andas imorgon när vi drar med bilen till malmö tjugo över sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0