110614




Känns som att dagarna bara flyger förbi just nu utan att jag hinner göra någonting utav dem alls egentligen. Bara en massa nödvändigheter som i och för sig inte alls är så pjåkiga, men just nu känns allt bara så jävla oinspirerande. Igår jobbade jag, klockan ringde halv fem och det var segare än vanligt atta ta sig upp, klockan två blev jag hämtas på jobbet av min kusin för att åka och storhandla i min bil (hon behöver en bil, jag behöver släpas till affären för jag tycker att det är så sjukt tråkigt), sen kom jag hem, hämtade mina frisörprylar och tog med mig min syster ut till mormor för att ge henne en ny frisyr. Sen var det hem, på med träningskläder och kasta sig på cykeln i regnet ner till gymmet, för att knappt hinna duscha efteråt innan det ringer på dörren för ett spontanbesök av alla grabbarna grus vilket var riktigt roligt. Somnade sent som skam, och klockan ringde återigen klockan halv fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0