fjärde mars

Med en stor, blå, pulserande bula i pannan och feberfrossa har jag genomlidit fredagen med bravur. Sitter uppkrupen i fåtöljen och spottar och fräser över all jävla teknik som tydligen måste ordnas upp här hemma innan vi blir tjugo kvadratmeter (och en garderob!) rikare. Jag vill hellre köpa nya köksstolar, en sängram och välja tapeter, men icke. Viktigare är tydligen att byta telefon-/internetoperatör och jag ORKAR FAN INTE TÄNKA när hela huvudet sprängs så fort jag råkar blinka. Allt bara går rätt igenom och jag känner mig som världens sämsta flickvän, dock fick vi reda på idag att vi ska flytta så jag har väl inte riktigt hunnit känna pressen ännu. Dessutom fick jag fel pizza innan när vi skulle fredagsmysa. Haha, det är inte mycket som är bra idag även om jag svävar på moln. Förhoppningsvis känner jag mig piggare i kroppen imorgon och faktiskt kan glädjas åt allt bra som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0