sjätte mars


-
Bild från förra helgens bravader med Josie.

Bra helg so far. Piggnade till efter många timmars sömn tillslut. Febern gör sig påmind då och då men jag viftar bort den med godis och skoshoppande. Har varit helt lost i huvudet efter praktiken och all freakin information som ska få plats. Jag har ett litet huvud så hur jag ska överleva resterande två veckor blir spännande att se... Lördagsförmiddagen gick åt till en lång fika på stan med snusk, skratt och tårar tillsammans med V. Lite shopping hann vi självklart också med. Tråkiga jävla baskläder från H&M kom med hem. I hate it. Men kan knappast sitta på kontoret i kortkort och paljetter som tycks vara det enda som existerar i min garderob. På kvällen hämtades jag och sambo upp av en redan full bil, cowsy, och åkte ner borggården på fästningen för fancy trerätters och catchin up' med Malin och co. Planerades även in ytterliggare en middag nästa helg för att fira sambos födelsedag som jag så fint förträngt. Jag är en bra flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0