tjugofemte mars pt 2

Ögonen går i kors efter att ha suttit och läst teorier och samtalsmetodik hela kvällen. Hade kanske hellre roat mig med annat men det har varit ganska skönt att bara vara hemma och pusta ut lite. Har även hunnit med jobb och åkt på en Kulinarisk resa genom Halland idag, haha. Känner mig som 45 med gråa hårstrån och åderbrock med mina otippade utflykter men vadfan, a girl has got to do what a girl has got to do. Är mat köttkåt och älskar att spendera pengar är det det bästa som finns. Planerna för resten av kvällen är att dansa runt till Rihannas RatedR i ansiktsmask och underkläder, sånt gillar jag!


Åt förrestem grillspett med pommes och barbecue sås, faan vilka sommarkänslor jag fick! Man kan inte tro att jag äter som en man så liten som jag är... Thank God for good genes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0