tjugoförsta mars pt 2

Kom hem halv två inatt från jobbet, trött och jävlig. Fick dock finbesök på jobbet av Linnea och Marley som kom förbi med nybakade kanelbullar. Gulle dom! De höll mig sällskap i några timmar samtidigt som jag redigerade bilder och ändrade layouten på en VB. Nu gäller det bara att styrelsen godkänner sen är my mission completed - för den här gången.

Idag har jag varit ruskigt oproduktiv även om jag varit överallt och ingenstans. Borde verkligen ha pluggat men som vanligt hittar jag på annat för att slippa och det kommer sluta med att jag sitter på torsdag på seminariumet och är oförberedd och mår dåligt. Mig i ett nötskal. Imorgon däremot händer det grejer! Ska spela in ett samtal klockan åtta, och jag har ingen aning om hur jag ska lösa den biten, håller tummarna för att det ska falla sig naturligt. Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0