tjugosjätte mars

Alarmen ringde halv nio imorse. Trött och jävlig gick jag upp, borstade tänderna, tvättade ansiktet och snörade på mig mina träningsskor. Slängde på Britney Spears på högsta volym i iPhonen (haha ja, Britney, hade någon frågat mig om jag gillade henne i någon social sammanställning hade jag bara skrattat och skakat på huvudet, men helt ärligt har jag nästan alla hennes skivor och tyckar att dom är grymt bra på pep!), drog mig lite innan jag väl kom utanför dörren, men nu är jag tillbaka helt jävla mörbultad efter fem kilometer i skogen. Tragiskt att man kan bli så jävla trött som jag är nu för sånt som är vardagsmat för andra. Men det kändes bra och jag fick en go start på dagen.

Nu ska det hällas i kroppen ett glas blåbärssoppa och sen ta en tur in i duschen, efter det är det återigen skola som står på schemat. Har salstenta på tisdag och jag kan fortfarande inte ett jävla piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0