tjugotredje mars

Idag har det inte gått i många knop här hemma kan jag lova. Har varit ur pyjamasbyxorna en gång under hela dagen och det var när jag var tvungen att springa över till affären för att köpa köttfärs. Så fort jag kom innanför dörren hemma åkte de dock på igen. Har varit riktigt slapp/sunkig/lat/äcklig idag. Visserligen fått pluggat en hel del, men med asset i sängen känns det ändå inte så produktivt. Längtar verkligen till imorgon kväll när morgondagens examination är över så jag kan slappna av lite när det gäller den biten iaf. Sen är det bara tentaplugg kvar innan den här kursen är slut. Lägtar så otroligt till sommaren så jag kan få släppa skolan en stund och bara lapa sol och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0