tolfte mars




Försökte vara sådära snygg och fancy, visa dagens outfit som en sann modebloggerska och riktigt höra småtjejerna sucka av avund. Haha, det gick väl sådär. Antar att jag inte har det i mig så jag får väl fortsätta på samma gamla vanliga bana. Har varit helt f*cked up huvudet nu under veckorna som jag nämnt tidigare, praktiken kör slut på mig och jag känner inte riktigt igen mig själv just nu. Men igår fick jag lite energiboost när jag agerade värdinna för sambos födelsedagskalas. Jagade tårta, lagade mat och provade skor i säkert en timma tillsammans med mamma. A good kväll for sure och ikväll bär det av till Kungsbacka city för att fira den bortskämda jäkeln ytterligare en gång. Dock slipper jag hålla i saker utan kan njuta av att bli uppassad av svärmor med familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0