tredje mars


-
Lever mitt liv med telefonen i handen?

Helt sjukt att det redan är mars. Visserligen har myrorna vaknat, gatorna är sopade och fåglarna sjunger på morgnen. Men vadfan, det är ju pisskallt! Dessutom snöade det idag IGEN. Blir helt knäpp på det här. Får jag inte sol och uteserveringar snart vet jag inte om jag klarar det här länge till. Har lite smått shoppingabstinens men jag lyckas hålla mig någorlunda, införskaffade dock ett par tighta riktigt höga jeans idag. Sjukt snygga till en korsett och en kavaj över, gärna med ett par monsterklackar till också. Känner mig stylingtaggad ikväll, men det får räcka med att konstellera i huvudet i väntan på sömn. Imorgon är det ytterligare en dag på praktiken och sen ett möte som jag sett fram emot i en vecka nu, hoppas bara att det blir av, och att jag kan kila ifrån lite tidigare...Återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0