110517

Godmorgon, OCH vilken morgon det är!
Vaknade med tuppen och var sådär lagom glad över att behöva åla mig i ett par strumpbyxor och en av C's tishor för att bege mig ut i regnet. Tvättstugan känns som säkert en mil bort när det är vått i luften. Som tur var så va det inte mer än de vanliga fem meter dit, och jag hann knappt att bli fuktig. Efter detta ångestladdade moment med tvättdagsbörjan var det lite extra skönt att krypa ner i sängen vid C igen och bara ligga i värmen och titta på taket.
Nu är det dock fullt ös på 28kvm, katten skriker och vill ut men tvärvägrar i dörren, C kokar kaffe och hostar. Jag, ja jag ligger kvar under täcket med datorn i knät.

Grattis Norge idag förresten! Käka lite tårta åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0