110520

Med ett rött ansikte efter solariumet, ovårdade naglar och min pojkfrisyr gjorde jag stan osäker. Skulle inte köpa någonting men kom ändå hem med ett par jeans, ett linne och en kjol. Suprise suprise. Nu är bara frågan vart jag ska gömma allt så inte älske får frispel, dröjer ju trots allt två veckor till vi blir ägare av garderober. Fula jävlar, men vad spelar det för roll när jag kan ge mina kläder den royal treatment de förtjänar?

Kvällen har spenderats med matlagning, sång till så ska det låta och så blev jag vittne till en polisjakt i våra annars så lugna hoods. Har dansat lite också, till Lady Gagas nya platta som jag blev sjukt besviken på, men man kan inte få allt här i världen. För övrigt har jag världens bästa V <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0