110521

Hemtelefonen ringde klocka sju, jag svor. Jag väckte C och svor. Efter typ fyrahundrafemtiotre signaler masade jag mig upp. Svor, frustade och pustade. Det var morfar, han bad om ursäkt och innan jag visste ordet av satt jag påpälsad i bilen med min syster i passagerarsätet. Kastade i mig frukost från mc donalds och sen sålde vi startkort till en tipspromenad. Shyssta stadsbrudar på landet, hur hände det?!
Inte nog med det sitter systrarna impuls nu på jobbet och ja, känner pengarna rulla in medans vi youtubar anagina. Kanske inte riktigt, men lite i den stilen. Eftersom min syster inte får någon lön mutade jag henne med ett presentkort på bio för att jag skulle slippa vara ensam, asbra med åpna tonåringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0