110522

Om du inte har sett sista avsnittet av Gossip Girl säsong 4 kan detta inlägg bli aningen bittert att läsa.

SENASTE SOM:
Sov i din säng - Jag är sambo så det är alltid trångt i den här sängen
Såg dig gråta - Peaches
Fick dig att gråta - Hur fan kan Chuck ge Louis sin tillåtelse att gifta sig med Blair? Man ser ju på honom hur ont det gör och så ska han vara så jävla vuxen och stark, och minuterna innan räddar han livet på henne och de har världens finaste stund tillsammans. I die! Jag hoppas verkligen att det är han som är pappa till barnet och inte den där skruttprinsen som ska vara så himla regelrätt och duktig hela tiden.
Du delade en dricka med - Jag drack ur samma vattenglas som C igår av ren lathet
Du gick på bio med - Peaches
Skällde på dig - Jag vet inte, jag är en ganska perfekt människa
Sa någonting till dig och vad var det - Min sambo kläckte precis ur sig; "När min mobil ringde imorse och jag svarade blev jag livrädd. Det var dolt nummer och allt jag hörde var Fredrik Wilkingsson prata om analsex! Sen kom jag på att jag hade på radion..."
Fick dig stt skratta - http://parentfails.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0