110528

Efter den härliga starten på dagen hoppade jag upp ur sängen, hoppade bokstavligt talat in i duschen (ja, jag får mina ryck ibland) och förberedde sedan frukost på sängen till C för att fira hans första dag på det nya jobbet. Idag är jag genuint lycklig och det var längesedan jag kunde säga det utan att lägga på en suck eller himla lite med ögonen för att jag egentligen inte menar det. Dessutom har jag ju mina stolar nu, vilket faktiskt har varit ett riktigt orosmoment för mig det senaste då jag är en sån jävla perfektionist när det handlar om mitt hem. Tur att ingen jag känner går in här, då hade de vikit sig av skratt med tanke på hur jag har haft det runtomkring mig det senaste halvåret. Nu ska jag vara en bra flickvän och bära in frallorna och latten till sovrummet innan den kallnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0