110528

God morgon! Och vilken morgon det är!
Vaknade av solsken utanför fönstret (som är så litet så det knappt släpper in något ljus, men you get the picture) och klickade mig fram till mailen på telefonen och vad ser jag. Jag har fått en kommentar här, av någon jag inte känner! Texten löd "Hej hej, snygg blogg :D! Hur mårdu?" och var från Albin. Givetvis var min första tanke att Albin är elva år från Fritsla och raggar läsare genom att kommentera en massa random personer, och att jag skulle mötas av en sida full av bilar och filmtips på actionrullar från 1999. Döm min förvåning när jag ändå valde att titta in och hittade precis en sån blogg som jag saknat. En med djup, känsor och med en tanke bakom inläggen. För det är bara att inse, vem är inte trött på korta meningslösa inlägg (precis som mina) som man egentligen inte får ut ett jävla piss av? Nu har jag ju inga läsare här, förutom min syster som jag tvingar att gå in här med jämna mellanrum, och Albin som antagligen blev bortskrämd när han scrollat ner lite. Men ändå tänker jag nu då alltså tipsa om http://nallou.blogg.se, om man vill slippa dagens outfit och hur man gör den perfekta glacyren till cupcakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0