110530

Trött, men ack så glad tjej som sitter vid tangentbordet den här morgonen. Solen skiner utanför, det blåser visserligen fortfarande halv storm vilket man kanske får räkna med på västkusten. Ibland önskar jag att jag bodde i ett hål. Eller ja, kanske snarare en dal där det blir som en gryta och den värsta vinden inte kommer åt. Men nu ska jag tydligen envisas med att bo uppe på ytan, det det alltid blåser och alltid är svinkallt.

Strax bär det av till skolan, måste bara bli en människa igen först. Min pojkfrisyr är fet och står åt alla håll och kanter, mina flanellpyjamasbyxor är lagom charmiga och helt ärligt ser jag ut som en congacs medwurst (säg det med lite extra tyskt uttal för rätt känsla) utan smink. Men vad gör det när man han en fin man och världens bästa vänner? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0