111101

Idag har jag en jävla bajsdag. Ursäkta mitt mogna och sofistikerade språkval men vadfan, känns det bajs så känns det bajs och jag tänker inte försöka linda in det i fina ord som inte stämmer in med verkligheten. Papercut på fingret, blodet sprutade och jag måste säkert sy femton stygn, minst (kanske en liten överdrift). Har även en självförtroende-dipp så det bara skriker om det och jag är fulast och sämst i hela världen på allt. Ungefär så. Så om ni har en kass dag idag kan ni alltid trösta er med att ni allafall inte är sämst, för det är garanterat jag, oavsett vad det handlar om. Och idag är lite en sån dag då jag egentligen måste vara bäst på vissa saker, som på jobbet för idag är jag jävla ensam vilket innebär att jag inte har någon annan att skylla på eller be om råd, och telefonen ringer hela tiden och jag spyr på allt. Jag spyr på att det är två linjer för när man sitter i telefon med en kund så ringer den andra telefonen samtidigt såklart och när man redan är sönderstressad så är det inte alls lite frustrerande eller så. Men ja ä int' bitter såklart, bara lite kaos i hjärnan. Men grattis när ni kommer tillbaka på torsdag, då jävlar kommer hela kontoret vara fyllt av min bajsighet. Tough luck <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0