111102

1. När jag var lite brukade jag tejpa fast mina öron mot huvudet för jag trodde att det skulle göra dem mindre utåtstående. Det funkade inte.

2. Jag älskar att skriva dikter som får folk att må illa. Ju grövre språk och äckliga sinnesbilder desto bättre. En barnvänlig variant som man kan hitta i mitt kollegieblock är; "Kattunge, kattunge, fluffig tass. Nyslipad kniv är jävligt vass. Purrar, lapar och myser så god. Skärbrädan fylld utav kattungeblod".

3. Jag har ett ärr på min högra höft efter en operation för många år sedan som är min kropps känsligaste punkt. Jag har hög smärttröskel, men ta på mitt ärr och jag svimmar. På riktigt. Det flimrar för ögonen, jag blir yr och börjar kallsvettas. Sjukt jobbigt innan människor runt omkring mig lär sig. Rör och du dör, ungefär.

4. Jag är mästare på att skapa mig beroenden. Jag är sockerberoende, arbetsnarkoman och shopaholic. Och för stunden är jag även beroende av Rico Zombie, ovenbreak och Egoina. Jag mår dåligt och får abstinens så som kliande fingrar och huvudvärk om jag inte får en daglig dos av dessa punkter. Tragiskt, men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0