111103

Nu era tjötrövar så har jag gjort någonting jävligt impulsivt som jag sitter och har en asfet klump i magen över. Här är en länk som ni endast får trycka på om ni är en av de tjötrövar som vill att jag ska sjunga hela tiden. Jag har inte sjungit på fem år, bortsett från en liten trudelutt i duschen när jag råkar veta till 100% att jag är ensam hemma så slit den fan med hälsan. Och till er som inte är tjötrövar, öppnar ni länken så kommer ni vakna på ett väldigt väldigt otrevligt sätt i natt. Se det inte som ett hot, utan mer som ett sånt där kedjebrev som säger att om man inte skickar vidare det till femtioåttå personer inom tio minuter kommer man att vakna av att det står en liten blodig flicka med långt stripigt svart hår och röda ögon lutad över sängen och sådär. Ja ni fattar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0