111106

Vem ska man egentligen vara vän med på det där jävla facebook? Jag mår nästan dåligt över mig själv när jag kollar över min lista och inser att jag inte ens skulle hälsa på hälften av dem om jag mötte dem på stan. Och jag har ändå typ inga vänner om man jämför med många andra. Så vart går gränsen? För jag har ju massor av människor som jag faktiskt hälsar på som jag inte är vän med. Och alla dom som har typ tvåtusenniohundrasjuttiosex vänner, det finns väl inte en chans i världen att det faktiskt är på riktigt? Jag hade säkert kunnat ha dubbelt så många vänner om jag tackat ja till alla Mbeki från Zimbabwe (Nej, jag har inte några som helst rasistiska åsikter jag råkade dock bara ha en liggande förfrågan från killen när jag trillade in genom dörren ikväll), men jag vet inte riktigt tjusningen med det. Vad vill han mig? Vad kan jag tillföra i hans liv när jag inte ens kan tillföra något i mitt eget? Tänk om jag skulle ta bort alla som egentligen inte är mina vänner liksom, då hade jag haft typ tre kvar eftersom jag är så jävla beige. Hej fröken skugga, vem lägger märke till mig i ett crowd liksom. (Kontentan av det här inlägget är egentligen att jag är avundsjuk på folk som har mer vänner än mig, jag bara låtsas att jag är djup så att ingen ska lägga märke till min desperation)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0