111106

Jag kom på det! Att inte ha en kamera rätt upp ansiktet hjälpte tankeprocessen rätt bra. Håll i hatten nu: vad fan är problemet med dagens killar? Inte nog med att de är så jävla snygga och fräsha så ska de helt plötsligt bli gentemän också? Vart finns svinen? De där bryska jävla mansgrisarna som utnyttjar småflickor och byter ragg lika ofta som jag byter skor (det är jäääävligt ofta ska tilläggas). Är det bara för att jag är singel som alla ska vara så jävla fina i kanten? Det är väl säkert jättebra iochförsig men jag saknar hjärtesorgen och lite drama, hur svårt kan det vara? Här blir då fan inga rumpor daskade och ingen viskar oanstädiga saker i öronen som man inte riktigt uppfattar i fyllans hetta, nej nej, nu skakas det hand och önskas trevlig kväll och man blir tillfrågad om man när törstig istället för att få en jävla nu-ska-jag-supa-dig-under-bordet-redbull/vodka uppkörd i ansiktet. Vart är världen på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0