111108




Har tydligen gått runt med en Stig-helmer spret på huvudet idag. Tack alla älskade människor som jag träffat som inte sagt någonting till mig. Jag vet att ni gottar er åt att se annars så perfekta Nathalie skämma ut sig lite. Men vafan, har ni inga hjärtan?

Tur att jag har en man i mitt liv som har ett iallafall. Fattar ni hur mycket kärlek det krävs för att en man ska rensa bort nästan tre plan i verktygshyllan i förrådet för att dottern ska få plats med lite skor? Blir nästan lite tårögd bara jag tänker på det. Den gubben vet minsann vad en ung kvinna behöver, så nu har jag lite dåligt samvete för hur jag behandlade honom efter tv-spelsstunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0