111108

Hur man imponerar på en LinneaNatalie:

1. Bjud på rostat bröd. Inget fullkornsskit utan sånt där fullständigt egentligen onödigt vitt bröd som inte innehåller någonting för då kan man äta typ tio stycken innan man börjar känna sig mätt och då jävlar dansar mina smaklökar tango i munnen på mig. Med mycket smör och bobs apelsinmarmelad i den där lilla glasburken med grönt lock, annars kan det kvitta.

2. Skryt inte över hur full du är. Varför gör alla det? Brukar det funka? Jag fattar inte. Kanske ska testa och se om det är det jag gör fel. Om jag börjar skryta över minsta lilla alkoholintag kanske jag äntligen äntligen äntligen blir tagen på allvar. Eller?

3. Titta på Gossip girl med mig, och låtsas att du tycker om det. Guldstjärna i kanten om du kan alla karaktärernas namn och kan diskutera avsnittet med mig efteråt, och före, och undertiden...Ja, du fattar. Fäller du sen en kommentar som "alltså jag fattar inte vad som hände med Cecil the caterpillar" och jag är din för evigt.

4. Se ut som M Shadows (eller som Ed Westwick, vilket som funkar för mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0