111109

Idag är en sån dag när jag inte riktigt orkar tänka. När jag inte riktigt orkar göra någonting fast jag borde göra mycket. Det är svårt att hitta en bra balans och det har väl mest slutat med pannkaka. Heroes, min nya bästa vän dagtid som kvällstid har tagit upp alldeles för många timmar, en snabbtripp till kungsbacka där jag åkte tidigt ifrån för att vara snäll och köra hem Peaches från jobbet då hon missat sin buss men då fastnade jag självklart i en bilkö så hon fick gott vänta på nästa buss ändå. Lägenhetsvisning, OCH VILKEN LÄGENHET DET VAR, jag har skeptisk och gick dit med rynkad panna men kom därifrån slät som av botox och vandrandes på moln, men vadfan, finns inte en chans i helvete att jag kommer få den. Dock, drömma bör man annars dör man. Kundkväll på Défine med snittar och bubbelvatten i vinglas. Jag ska bara använda vinglas i mitt kommande hem, till allt; kaffe, té, varm choklad, mjölk, multivitaminjuice, nyponsoppa, grönsakssoppa, gulashsoppa you name it. Allt känns lite extra fint ur ett vinglas liksom. Synd bara att jag inte dricker vin. Nu däremot borde jag plugga och packa, men nejdå, det vore väl dumt när man kan titta på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0