111110

Nu är det helt plötsligt torsdag. Klockan är helt plötsligt halv åtta och vad gör jag? Jo jag ligger här, tvärvägrar att gå upp bara för att jag vet vad som komma skall. Inom snar framtid står Elina utanför i sin Rav 4 och just nu vill jag inte åka. Jag har inte packat, jag har inte gjort någonting och det är bättre att fly än att illa fäkta. Så jag flyr ner under täcket, där kommer ingen någonsin att hitta mig. Jag älskar Malmö och jag älskar att åka dit med Elina men idag är jag piss-i-motvind och totalt omotiverad. Ska dra på lite movits! och timbuktu på högsta volym så kanske, kanske, kanske jag får lite skånefeeling lagom till avresan. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Peaches

Saknar dig redan!

2011-11-10 @ 09:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0