111113

Feministen i mig bubblar när jag ligger och funderar över gårdagen. Jag borde låsas in innan jag förvandlas till en manshatare rakt igenom. Hur tänker de, de där mansvarelserna? Har de ens en fungerade hjärnverksamhet? Ju snyggaste desto mer korkad. De göteborska vinner nästan pris i grisighet. Om man inte tänder på att de smyger upp bakifrån och trycker sig emot en samtidigt som de tar en på brösten är man tydligen en fitta (eller så var det den sylvassa armbågen i magen som framkallade den reaktionen) och om man inte är intresserad av benjuckningar och flås är man tydligen homosexuell. Några andra anledningar kan ju inte finnas... Att två unga kvinnor vill dansa och ha kul utan att mellan varannan höftssvägning hitta på en lögn om pojkvänner hemma eller helt enkelt armbåga sig loss ur ett sliskigt grepp vore ju banalt. Det är ju så alla tjejer drömmer om att bli behandlade, som lösaktiga små skrevgnidare utan någon som helst självrespekt. Eller?


Kommentarer
Postat av: Tory

Refererar till det femte inlägget 11-11-06:)

2011-11-14 @ 09:54:07
Postat av: LinneaNatalie svarar

Haha, jag vet! Dubbelmoral som det sprutar ur öronen på mig ;) Dock är jag ju en hel vecka äldre och visare nu

2011-11-14 @ 10:12:26
URL: http://linneanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0