111115

Min morgon i bilder:



Jag vaknade och gjorde peace-tecken när jag insåg att det inte skulle bli någon skola för mig idag. Och tur var väl det att jag inte släpade mig ner när det visade sig att det inte blev någonting. Nathalie 1 - Skolan 0...



Jag råkade vinkla kameran lite uppåt och insåg att jag hade den här frisyren i kombination med mitt tvättaansiktet-pannband...



Då började jag skratta som en hyena och sprattlade med benen så jag gled ner halvvägs på golvet som en jävla banan, och när jag i kombination av skratt och osmidighet försökta dra mig upp sträckte jag min nacke och fick ligga såhär i flera minuter innan det värsta hade lagt sig. Nu sitter jag efter ett misslyckat tvättahåret-försök med balsam i pannan/nacken och ser ut som ett stelopererat penntroll. Bra morgon med andra ord. Verkar inte som att det blir någon träning för mig idag heller. Det var ju synd...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0