111116

Motsvarigheten till männens Bros before hoes borde stavas Boos before shoes men det är ju så jävla svårt att stå emot ett par shyssta killer-heels. Jag fattar inte hur de gör det, de måste ha någon manipulerad jävla gen som vi kvinnor saknar. Jag badar hellre i shoes än i boos, det är en sak som är säker. Vad kan en vän erbjuda som inte en sko kan liksom? Skon är snygg, ger mig sexiga ben, lyssnar alltid när jag behöver det, käftar aldrig emot, blir inte sur om jag umgås med andra skor, ger mig snygg hållning och allt den kräver in return är en ny klack någon gång då och då. En vän däremot sitter aldrig hemma i garderoben och väntar troget, har andra vänner vid sidan om, ger mig mindrevärdeskomplex om hon är för snygg, ger mig hybris om hon är för ful, ger mig inte sexiga ben och kräver en jävla massa underhåll som telefonsamtal och att jag ska finnas där för henne om hon är ledsen. Vad fan är det för krav liksom? Easy choice...

Kommentarer
Postat av: Peaches

"Shoes before boos" tycker jag låter bättre. :D

2011-11-17 @ 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0