111119

 

Här ligger jag i en säng full av katthår, sminkad till oigenkännlighet och med senaste tillskottet i garderoben som smiter åt runt min kropp. Fullfjädrat redo för en kväll med snygga tjejer på stan, allt som saknas är de högsta skorna i samlingen och en påklistrad attityd. Men fingrarna smeker över touchskärmen på telefonen och jag ställer in. Istället klickar jag mig fram till en smörig jävla chic-flic på datorn och gnuggar mig i ögonen. Må det bära eller brista. Med andra ord har jag gett upp hoppet om att gå ut och hitta prince charming. Istället förväntar jag mig att han hittar mig, med en ros i munnen och på sin vita hingst väntar jag honom utanför mitt fönster någon gång under kvällen. Och ni flickor och pojkar som faktiskt beger er ut, ni kan väl hinta lite till alla pojkar med krona och guldpinne i handen vart jag bor och så? Vore shysst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0