111124




Perfektion, fullständig perfektion. Om Mila Kunis och Rick Genest skulle ha sex skulle resultatet bli Lita. Och det är en ära att jag, simpla Nathalie från varberg kommer få ha mina sneda och beniga fötter i dessa gudars akvomma. Mitt liv blev helt plötsligt perfekt och jag har ståpäls och fjärilar i magen bara jag tänker på den dagen jag håller dem i min famn. Jag kommer aldrig släppa taget, aldrig. Och jag kommer sitta här uppdressad till tusen och räkna minuterna tills de blir fysiskt mina.

I, Nathalie,  take you Lita, to be my wedded love, to have and to hold, from this day forward, for better, for worse, for richer, for poorer, in sickness and in health, to love land to cherish, till death do us part, or the Lord comes for His own, and hereto I pledge you my faithfulness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0