111125

Åh jag är så arg så det ryker ur öronen på mig! Har haft span på ett par svarta sviiintighta jeans ett bra tag nu, och eftersom cashen rullade in på kontot idag tog jag mig i kragen och masade mig ner till stan i stormen. Testar byxorna, de sitter som smäck, men, de har en ful fläck som inte ser ut att gå bort så jag frågar expediten efter ett nytt par i samma storlek, hon tar de jag hade på mig och hämtar mig ett nytt par som tydligen var de sista i den storleken. Lycklig som ett barn på julafton betalar jag och beger mig ut i stormen igen (höst på västkusten är inte att leka med). Kommer hem och ska testa vad som skulle bli kvällens outfit och vad märker jag, jo de jävla fittjeansen är omöjligt ett par 25or, snarare 27 eller 28. Ser ut som en jävla hiphopare (no offense) med skrevet vid knäna och jag är så jäääävla bitter. Sannolikheten att jag ska orka mig ut igen är ungefär lika med noll. Får gå utan byxor ikväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0