111126

Idag är en helt fantastiskt bra dag, har ätit god restaurangmiddag med min älskling P, har köpt den perfekta t-shirten, ska ut och dansa i mina högsta klackar och skinnshorts, och just det, JAG HAR FÅTT EN LÄGENHETSJÄVEL!! Började gråta i en hög på golvet bland provrummen på Gina tricot när jag fick samtalet, fullt normalt, men jävlar vad glad jag är. Det är en etta på första våning i världens bästa område, lagom kök, enorm hall och mååånga garderober att fylla. Inkaklat badkar, högt i tak och världens coolaste skjutdörr. Makes me happy happy. Och jag känner hur den kommer skrika av flickighet när jag är klar med den, alla heteromän kommer få kräkkänslor och alla bögar kommer börja sjunga opera av lycka. Och fröken Tory sen då, vilken jävla kvinna! Vilken underbar människa och vän som verkligen greppat varenda lite halmstrå hon fått nys om. Det är andra visningen hon ordnar åt mig och hon är så guld värd, jag är verkligen sjukt lyckligt lottad som har de vänner jag har alltså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0