111128

Idag har jag minsann hunnit med både att plugga, vinka på hästar och att agera redig kvinna och puttat en hästtransport i världens halaste lera. Det var en ruskigt spännande utmaning även om det bara var några meter den skulle förflyttas. Barnslig som jag är kunde jag inte annat än känna suget att bara ta fart och kasta mig handlöst ner i gegget, eller bara råååka glida lite för mycket med fötterna, men som tur är har mitt förstånd ökat lite med åren så jag lyckades hålla emot. Tror inte Elina hade varit så pigg att ha med mig i bilen på vägen hem annars... Det var typ det som låg bakom beslutet, annars jävlar hade jag vart en kletig brud. I löv being i total mess <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Var det bara det som hindrade dig så kan du få följa med en annan gång och glida runt i leran så länge du vill. Men bara så du vet så rinner pissvattnet från gödselstacken ut på uppfarten och blandas med leran, så du får ligga i bagaget på vägen hem. Ingen shot-gun här inte :P

2011-11-29 @ 21:16:37
Postat av: LinneaNatalie svarar

Äsh, lite kiss har aldrig hindrat mig!

2011-11-30 @ 08:48:33
URL: http://linneanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0