111128

Jag vaknade sådär äckligt perfekt. Håret på plats, pigg, utvilad och alldeles sådär rofylld i kroppen. Morgontét blev helt delikat och frukosten satt som en smäck. Jag bryr mig inte om att sminka mig för jag ser alltid som fräshast ut när jag är helt naturlig. Och jävlar vilken het rumpa jag får i mina jeans! Fan vad livet känns skönt vissa dagar. Eller inte. Den sedvanliga stressen i att snooza lite lite för länge, möts i spegeln av en frisyr i klass med erik hassle och med rödsprängda ögon. Försöker intala mig själv att man är tio procent snyggare än vad man ser sig själv som i en spegel, för det har jag läst någonstans men inte fan hjälper tio procent. De procenten kanske ger mina ögon en mer rosa nyans men just idag täcker de fan inte mer än så. Gick ju sisådär med den där planen om att bli perfekt med andra ord, men jag kämpar vidare, är ju trots allt några timmar kvar av denna dag!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ojoj, hår som Hassle är ju bannemig snyggt! Kan slå vad om att du är tusen gånger snyggare än honom, för du är snygg som fasiken!

2011-11-28 @ 17:31:44
URL: http://geda.blogg.se/
Postat av: LinneaNatalie svarar

Åh va gullig du är! Meeen jag lovar att det inte var en vacker syn :P

2011-12-02 @ 12:14:31
URL: http://linneanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0