111129

Internetshopping är fan min last här i livet. Känns som att jag har köpt varenda soffa på Ikea och allt som har med badrumsinredning att göra, i mitt huvud då, inte på riktigt än så länge men det är nog bara en tidsfråga. Åh, det bara kliar i varenda kroppsdel av förväntningar och jag är fortfarande sådär jäkla oförskämt glad. Är det okej för mig att vara glad nu? Varje gång jag skrattar och är genuint lycklig för jag dåligt samvete. Hur kommer man ifrån det? Eller är det bara den där jädra tiden som spelar roll igen? Jag hatar tiden, den är fan aldrig på min sida. När den ska gå fort går den sakta och när den ska gå sakta går den fort, ja, you get the picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0