111130

Igår syndade jag. Jag startade min tv för första gången på över ett år. Vi har väldigt mycket att ta igen känner jag nu... Jag är lite i det där stadiet när jag inte uppfattar vad det är jag tittar på, allt som är färgglatt och rör på sig är ruskigt fascinerande. Visst att jag har tittat på film och så, men det är inte samma sak. Tänk er att leva över ett år utan zappandet liksom, förstår ni att det är jämförbart med vilken drog som helst? Detta lugn det inger, detta tillfredsställande fruktansvärda lugn. Och kontrollen då, den enda som har makten är jag. Åh vilken underbar känsla, det var ruskigt längesedan jag hade läget under kontroll. Fattar ni att ingen kommer se mig på ett halvår nu eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0