120413

I samma vagn sitter även en helt hysterisk mamma med sin cyklande lilla son, en barnvagn och en stor jävla okopplad hund. Allt som har med denna lilla familj att göra bara skriker kaos. Ungen måste kissa, kattmamman (en nalle) är tydligen puts väck, hunden vägrar sitta still, cykeln välter och en utländsk gubbe som sitter mitt emot gapskrattar åt spektaklet och jag sitter här och ler, sjukt nöjd över att jag är så långt ifrån det där man kan vara, men sen när de kommer tillbaka, barnet myser upp i mammans knä med en bok och hunden ligger och snarkar kan jag inte låta bli att undra om det där kaoset kanske ändå är värt det i slutändan? #blödigtjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0