121202

Min pappa kan minsann allt här i världen.
Oavsett om det handlar om att hitta till Älmhultsgatan 93 (fingerad adress) i Värnamo eller om det handlar om att rädda en misslyckad gulashsoppa så finns räddningen bara ett telefonsamtal bort. Han kan alltså geografi, han kan snickra, han kan åka vattenskidor, han kan laga mat, han kan laga saker (i många fall med silvertejp men alla sätt är bra utom de dåliga), han kan ha långt hår, han kan odla skägg, han kan jaga mördarsniglar, han kan allt om whisky (jag kan inte ens stava till det), han kan måla hus, han kan hur man lagar en bil även om han inte har bilen framför sig, han kan göra tricks med rullstolen, han kan såga rakt, han kan ställa upp i ur och skur och han kan prata med den snällaste papparösten i världen. Jag kan ingenting. Inte ett dyft har jag ärvt av honom, mer än den där hjulbentheten då.


Kommentarer
Postat av: Frida Dagsberg

Du har ärvt hans stora och varma hjärta! Och det är värt så mycket mer än allt annat. Jag är glad att jag har fått lära känna dig. Och sen kan du hur mycket saker som helst! Du ska bara tro på dig själv <3 

2012-12-02 @ 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0