120202

Blev väckt av ett samtal klockan sju idag, på min lediga jävla morgon men när jag hörde rösten i andra ändan mjuknade jag snabbt. Masade mig upp ohälsosamt tidigt, tog ett bad, åt lyxfrukost, dressade mig i acne, boots och raybans och gled ner på stan. Träffade upp Victoria och Bim, lunchade, planerade stockholmtripp och fnissade åt tragiska äldre män. Blev upphämtad av Peter och nu har vi precis fått upp renhornen på sin plats och dammsugit hela lägenheten. Klockan är alltså halv två. Det här kan ha varit den mest produktiva dagen det senaste halvåret. Nu iväg på en pw (eller, snarare gå fort till posten och hämta ut paket för jag är så jävla otålig). Fan vad skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0