120207

Jag blev så exalterad över ett mail imorse att jag kastade macbooken i golvet. Eller så var det på grund av att jag trodde att jag hade en spindel på armen som visade sig vara bara en ludd. Jag ska låta det vara osagt vilken av anledningarna det verkligen var, för det var med en lite för konstig förtjusning för att vara på grund av spindeln, och det var samtidigt med en konstig skräckblandad känsla och jag tror inte direkt att jag blev rädd för att jag fått mail. Eller jag vet inte, undermedvetet kanske? Lite som att titta på en såndär film som är verkligen asmegabra och man blir helt hispig i hjärtat av njutning liksom och man inte vill missa en sekund men ändå är den sådär läskig att man ändå inte vågar titta? Oavsett vilken av anledningarna som är den korrekta så känns det ganska ocoolt. Men jag är nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0