120215

När jag gick hem från gymmet ikväll lekte jag att jag var med i gladiatorerna. Eller lekte kanske man inte får säga när man är nästan vuxen? Låtsades kanske är bättre? Oavsett så kände jag mig helt svettig och sexig när jag gled fram på de isiga gatorna och väjde för självmordsbenägna galna tant-cyklister. Seriöst, vad är det med gamla tanter och att cykla i den här jävla halkan och oja sig var och varannan sekund? Stanna hemma om det är så jävla bittert liksom. Det var iallafall ungefär som den där grenen ni vet när det är halt på golvet och den tävlande ska ta sig förbi stora starka gladiator-hinder. Typ SÅ fräck kände jag mig, ända tills jag halkade och snopet kom på mig själv med att oja mig jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0