120223

Jag må vara lite av en partypooper nu men HERRE GUD (medveten särskrivning). Vart man än går in är det överöst med prinsessnack. Det är en helt vanligt ungjävel som har fötts, och inte har hon så goda förutsättningar heller stackarn. Kommer se ut som en långhårig boxer-Robert och om pappa Daniel får ha med ett finger i leken så kommer hon säkerligen att vara deffad också. Och inte kunna stava, vara geografiskt desorienterad och läspa. Nu har jag visserligen fått min bild av kungafamiljen från hipp hipp och eftersom de är rätt kassa på att presentera sig på riktigt är det lika med verkligheten i min värld. Men hon kommer ju leva på våra skattepengar, det är väl det som är huvudsaken <3

För att inte verka allt för bitter och barnhatande denna torsdagsmorgon vill jag såklart säga grattis till finafina Emelie och Manuel som också fått en dotter i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0