120224

1. Jag får tvångstankar när jag går i butiker och ser de där plåtpinnarna som sticker ut som de hänger smycken och sånt på. De som är tomma får mig alltid att tänka på att om jag ramlar rakt in i en sån och får den i ögat, kommer ögat att sitta kvar där på då?
2. Om mitt diskställ är tomt och det inte finns någonting att diska så ställer jag ut ren disk ur skåpen och sätter i stället för att jag tycker att det ser mycket ner hemtrevligt ut så.
3. Jag dricker allting ur vinglas utom té.
4. Varje dag lyssnar jag på musik i hörlurar och står och stirrar på mig själv i en spegel i runt en timma och noterat minsta lilla fel jag hittar.
5. Jag är rädd för att gå på gräs efter att avsnitt av arkiv X som jag såg när jag var liten.
6. En av de mest ångestladdade stunderna i mitt liv var när jag i min första lägenhet var tvungen att sätta in en såndär grön myrdosa med gift i. Jag gick runt i flera veckor efteråt och kände mig som en lightversion av Hitler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0