120229




N: Men ett safeword gör ju att det går att avbryta så fort man känner att det blir för hårt
X: Fast ett safeword hjälper då fan inte om man kör med Gary Bowles
N: Va?! Vem fan är Gary Bowles? Är han helt hänsynslös eller vadå?
X: Gag-ball sa jag...

Det här är Gary Bowles.  Han startade stor förvirring och asgarv när jag lyckades höra fel på hans namn och ordet gag-ball när vi pratade snuskigheter vid mitt köksbord igår. När jag googlade Gary nu på morgonen upptäckte jag ironiskt nog att han hade en väldigt passande bakgrund till ändamålet av samtalet. Det visade sig nämligen att han är en seriemördare som låtsades att han var prostituerad och gav sig på homosexuella män, jag antar att det går hand i hand med en gag-ball. För oavsett typen av offer har man nog inte så mycket att säga till om i stundens hetta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0